De Next Step Inspiratie Bieb

In de Inspiratie Bieb van Next Step vind je de aankomende tijd de top 50 aan boeken, documentaires, podcasts die worden aanbevolen door onze deelnemers, clienten en volgers van Stichting Next Step. Allemaal waardevolle inhoud die bij hebben gedragen aan hun mentale gezondheid in werk en leven. Laat het je inspireren op je eigen pad naar een leuker en fijner leven tijdens en ná een mate van herstel van je eetprobleem of een eetstoornis.

Boeken

Hersteld zijn is niet alleen dat het goed met je gaat, maar dat als het slecht gaat dat je er goed mee om kunt gaan. - Maaike Kooijman

Contact

Help ons mee door deze bibliotheek aan te vullen. Wat heeft jou geholpen tijdens en na je eetprobleem of eetstoornis voor het hebben van een leuker en fijner leven? Wat maakt(e) voor jou het verschil? Denk aan een boek, podcast, documentaire of een film. Wat is of was een ware inspiratie voor jou?

Door de vele mails en aanvragen kunnen wij niet iedereen persoonlijk terug antwoorden. Maar weet dat iedere mail liefdevol wordt ontvangen en gelezen!

Hoe je bij kunt dragen: Geef maximaal je top 3 aan ons door: Wat heeft deze top 3 jou gebracht? Mail ons via info@stichtingnextstep.nl. Wij kijken er enorm naar uit om jouw inspiratie te mogen ontvangen en om toe te kunnen voegen aan deze pagina!