Vrijdagavond 16 oktober:
Het Next Step Café bij
De Salon ‘s-Hertogenbosch

Op 16 oktober van 19.30u tot 21.30u organiseren wij weer het Next Step Café in ‘s-Hertogenbosch. Het event in Nederland ooit om mensen die in een mate hersteld zijn van eetproblematiek of een eetstoornis samen te brengen.

Ontmoeting, interactie en gezelligheid staat centraal!
Maike van Meulen neemt je mee in het initiatief van Stichting Next Step met haar persoonlijke verhaal van 15 jaar eetproblematiek in haar leven en waarom zij de stichting is gaan oprichten.. Want het leven start pas echt weer na een eetprobleem of eetstoornis. Wie ben ik? Hoe zie ik mijn toekomst? Welke doelen heb ik? Hoe kan ik verder voorwaarts creëren? Delen is helen! Elkaar ontmoeten wordt gekoppeld met een mooie mini workshop voor jóuw Next Step!

Ben je in een bepaalde mate hersteld? Voel je welkom en sluit gezellig aan! De volgende datum is op vrijdag 16 oktober van 19.30u tot 21.30u bij De Salon in ‘s-Hertogenbosch. Kosten: 20,- inclusief btw, onbeperkt hapjes, drankjes en een gratis goodiebag t.w.v. 20,-! Inmiddels uitverkocht!!

Binnenkort nieuwe data in verband met de huidige Corona pandemie.

Graag meld ik mij aan voor vrijdag
16 oktober

Vrijdagavond 16 oktober:
Het Next Step Café bij
De Salon ‘s-Hertogenbosch

Op 16 oktober van 19.30u t0t 21.30u organiseren wij weer het Next Step Café bij De Salon in ‘s-Hertogenbosch. Het event in Nederland ooit om mensen die in een mate hersteld zijn van eetproblematiek of een eetstoornis samen te brengen.

Ontmoeting, interactie en gezelligheid staat centraal!
Maike van Meulen neemt je mee in het initiatief van Stichting Next Step met haar eigen persoonlijke verhaal van 15 jaar eetproblematiek in haar leven en waarom zij de stichting is gaan oprichten. Want het leven start pas echt weer na een eetprobleem of eetstoornis. Wie ben ik? Hoe zie ik mijn toekomst? Welke doelen heb ik? Hoe kan ik verder voorwaarts creëren? Elkaar ontmoeten wordt gekoppeld met een mooie mini workshop voor jóuw Next Step!

Binnenkort nieuwe data in verband met de huidige Corona pandemie.

Graag meld ik mij aan voor vrijdag 16 oktober in Den Bosch!

Jouw groei. Onze aandacht.

Stichting Next Step staat structureel klaar voor jouw persoonlijke groei. Voor jouw Next Step ná herstel van eetproblematiek of een eetstoornis. En dat op elk gewenst moment in jouw leven. Lees onze blogs, toekomstige events en de online Next Step krant.

• Terug naar jouw authentieke kracht
  • Ontdek de oorzaak van jouw belemmeringen
  • Deel je verhaal met anderen voor verlichting
  • Bereik jouw mooiste gewenste situatie
  • Werk aan het omgaan met je emoties
  • Ontdek hoe je je angsten de baas kunt zijn

Geweldig! Maak hier jouw Next Step afspraak met ons.

Recent in de Media en Aanbevolen door: