11 september:
Het Next Step Café van Nederland

Op 12 december van 19.00u tot 22.00u organiseerde wij het Next Step Floreer Café in De Salon in ‘s-Hertogenbosch. Het eerste event in Nederland ooit om mensen die hersteld zijn van eetproblematiek of een eetstoornis samen te brengen. Om stil te staan bij de eigen gerealiseerde voorwaartse groei en hoe we nog meer kunnen floreren in 2020.

Maike van Meulen neemt de mensen mee in het initiatief van Stichting Next Step met haar eigen persoonlijke verhaal van 15 jaar eetproblematiek in haar leven en waarom zij de stichting is gaan oprichten die noodzakelijk is voor vele mensen die een dergelijke achtergrond kennen. Want het leven start pas echt weer na een eetprobleem of eetstoornis. Wie ben ik? Hoe zie ik mijn toekomst? Welke doelen heb ik? Hoe kan ik verder voorwaarts creëren? Dit wordt gekoppeld met een mooie workshop voor jouw Next Step!

Graag meld ik mij aan voor
11 september.

Het Next Step Floreer Café van Nederland op vrijdag 11 september

Ben je in een bepaalde mate hersteld? Voel je welkom en sluit gezellig aan! De volgende datum is op vrijdag 11 september.

Graag meld ik mij aan voor vrijdag 11 september in Den Bosch!

Jouw groei. Onze aandacht.

Stichting Next Step staat structureel klaar voor jouw persoonlijke groei. Voor jouw Next Step ná herstel van eetproblematiek of een eetstoornis. En dat op elk gewenst moment in jouw leven. Lees onze blogs, toekomstige events en de online Next Step krant.

• Terug naar jouw authentieke kracht
  • Ontdek de oorzaak van jouw belemmeringen
  • Bereik jouw gewenste situatie
  • Werk aan het omgaan met je emoties
  • Ontdek hoe je je angsten de baas kunt zijn

Geweldig! Maak hier jouw Next Step afspraak met ons.

Sliding Image Sliding Image

Schrijf je in voor de laatste Next Step
updates en inspiratie.

Boordevol inspiratie, interviews en toepassing voor jouw groei.

Anonieme Next Step Bellijn voor jou

Heb je vragen of wil je je verhaal anoniem delen? Ervaringsdeskundigen zijn 24 uur bereikbaar voor jou op 0416-202891.

De Next Step Podcast

Maike is in gesprek met mensen die hersteld zijn van hun mate van eetprobleem of eetstoornis. Wat helpt hun dagelijks voorwaarts in werk en leven?

Next Step Coaching & Events

Workshops, Coaching & Events voor jouw Next Step in werk en leven. Voel je welkom. Ervaar de positieve, effectieve en plezierige bijeenkomsten!

Meest recent gelezen blogs

Jouw groei. Onze aandacht. Lees hier de blogs voor jouw Next Step!

Stichting Next Step staat structureel klaar voor jouw persoonlijke groei.

Recent in de Media en Aanbevolen door:

Ook binnen bedrijven en het onderwijs staan wij klaar.
Jouw groei. Onze aandacht.