Het Next Step Floreer Café van Nederland

Op 12 december van 19.00u tot 22.00u organiseerde wij het Next Step Floreer Café in De Salon in ‘s-Hertogenbosch. Het eerste event in Nederland ooit om mensen die hersteld zijn van eetproblematiek of een eetstoornis samen te brengen. Om stil te staan bij de eigen gerealiseerde voorwaartse groei en hoe we nog meer kunnen floreren in 2020.

Maike van Meulen neemt de mensen mee in het initiatief van Stichting Next Step met haar eigen persoonlijke verhaal van 15 jaar eetproblematiek in haar leven en waarom zij de stichting is gaan oprichten die noodzakelijk is voor vele mensen die een dergelijke achtergrond kennen. Want het leven start pas echt weer na een eetprobleem of eetstoornis. Wie ben ik? Hoe zie ik mijn toekomst? Welke doelen heb ik? Hoe kan ik verder voorwaarts creëren? Dit wordt gekoppeld met een mooie workshop voor jouw Next Step!

Ben je in een bepaalde mate hersteld? Voel je welkom en sluit gezellig aan! De volgende data zijn op:

27 februari

26 maart

30 april

28 mei

Wauw, wat geweldig! Ik meld mij graag aan voor 27 februari.

Het Next Step Floreer Café van Nederland op 12 december

27 februari

26 maart

30 april

28 mei

Wauw, wat geweldig! Ik meld mij graag aan voor 27 februari.

Jouw groei. Onze aandacht.

Stichting Next Step staat structureel klaar voor jouw persoonlijke groei. Voor jouw Next Step ná herstel van eetproblematiek of een eetstoornis. En dat op elk gewenst moment in jouw leven. Lees onze blogs, toekomstige events en de online Next Step krant.

• Terug naar jouw authentieke kracht
  • Ontdek de oorzaak van jouw belemmeringen
  • Bereik jouw gewenste situatie
  • Werk aan het omgaan met je emoties
  • Ontdek hoe je je angsten de baas kunt zijn

Geweldig! Maak hier jouw Next Step afspraak met ons.

Sliding Image Sliding Image

Schrijf je binnenkort in voor de maandelijkse online Next Step krant.

Boordevol inspiratie, interviews en toepassing voor jouw groei.

Anonieme Next Step Bellijn voor jou

Heb je vragen of wil je je verhaal anoniem delen? Ervaringsdeskundigen zijn 24 uur bereikbaar voor jou op 0416-202891.

Jouw Next Step boost!

Vanuit een gezamenlijke intake ervaar je veiligheid en vertrouwen met een maatwerk programma. Voor jouw Next Step!

Jouw Next Step vertrouwenspersoon

Wil je je verhaal kwijt? De vertrouwenspersoon helpt individuen, ook binnen bedrijven en het onderwijs voor jouw Next Step.

Next Step begeleiding voor omgeving

Voor de omgeving, vaak naasten, staan wij klaar als sparringspartner, coach en vertrouwenspersoon.

De Next Step Community

De Next Step Community verbindt mensen tussen elkaar. Voor extra inspiratie, motivatie en boost naar jouw next level.

Jouw Next Step events

Next Step evenementen dragen bij aan jouw persoonlijke groei tussen gelijkgestemden die bewust zich willen doorontwikkelen.

Meest recent gelezen blogs

Jouw groei. Onze aandacht. Lees hier de blogs voor jouw Next Step!

Stichting Next Step staat structureel klaar voor jouw persoonlijke groei.

Ook binnen bedrijven en het onderwijs staan wij klaar.
Jouw groei. Onze aandacht.