Door: Maike

Datum: 31 oktober 2018

Trots! Wij zijn open!

Het is zover

Na maanden lang hard werken is het zover; Stichting Next Step heeft haar deuren geopend. Wij helpen iedereen die hersteld is van zijn of haar eetstoornis of eetproblematiek en verder willen blijven werken aan hun persoonlijke groei. Voor hun Next Step.

Maar dat niet alleen

Stichting Next Step is hét platform van Nederland en is nu líve. Ik wil zo graag dat iedereen een stem krijgt. Gehoord en gezien blijft worden. Niemand hoeft het alleen te doen. Op geen enkel moment in dit leven. Iedereen verdient toegankelijke coaching voor hun Next Step in persoonlijke groei.

Achter de schermen

Wauw..we merken dat de eerste aanmeldingen al binnenkomen voor een intakegesprek of coachingstraject. Het vertrouwen die er bij jullie is terwijl de website net gelanceerd is! Het voelt zo betekenisvol en prachtig om extra kracht te kunnen geven aan mensen die hersteld zijn van een eetstoornis of eetprobleem en verder willen blijven werken aan hun persoonlijke groei. Voor hun Next Step.

De aankomende periode

De aankomende periode vullen wij alles verder aan met blogs, e-books, evenementen en nog veel meer!

Jouw groei. Onze aandacht.

Een warme groet,

Maike van Meulen