Steun dit landelijk initiatief en wordt vrijwilliger!

Voel je welkom bij Stichting Next Step. Ben je hersteld van een eetprobleem of eetstoornis en wil je anderen nu helpen in hun persoonlijke groei? Voor hun Next Step? Steun en ontwikkel met ons verder vanuit ons motto ”Jouw groei. Onze aandacht”. Zodat iedereen hun mooiste leven kan leven ná een eetstoornis of eetprobleem. Vanuit coaching, workshops en events.

Welkom en fijn!

Stichting Next Step kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Aangezien Stichting Next Step helemaal van fondsenwerving bestaat zijn alle medewerkers onbetaalde vrijwilligers.

Een deel van onze vrijwilligers is ervaringsdeskundig (zelf hersteld van een eetstoornis of eetprobleem) of ervaringsdeskundige ouder of naaste en gebruikt deze ervaring in de ondersteuning.

Andere vrijwilligers doen werkzaamheden op gebied van: gastvrouw, yoga, paardencoaching, etc.

Lijkt het jou geweldig om ook vrijwilliger te worden vul dan het formulier in en wij nemen contact met jou op voor een vrijblijvende kennismaking.

Maak hier jouw Next Step afspraak met ons voor een nadere kennismaking.

Ook binnen bedrijven en het onderwijs staan wij klaar.
Jouw groei. Onze aandacht.